یکی از مقالات حائز اهمیت در حوزه بازاریابی دین، مقاله ماریون سانتوز وب (Marion Stanton Webb) با عنوان  «بازاریابی کلیسا: ایجاد و حفظ اعضاء» (Church marketing: building and sustaining membership) است.

 این مقاله در سال 2012 در ژورنال «Services Marketing Quarterly» منتشر شده است.

این مقاله را ترجمه کرده ام و در کتاب آورده ام.


برای دریافت مقاله روی لینک زیر کلیک کنید:


Church marketing: building and sustaining membership


امیدوارم که از مطالعه این مقاله لذت ببرید.


مشخصات

  • جهت مشاهده منبع اصلی این مطلب کلیک کنید
  • کلمات کلیدی منبع : مقاله ,marketing ,sustaining membership ,marketing building ,church marketing ,ماریون سانتوز ,مقاله ماریون ,church marketing building ,مقاله ماریون سانتوز
  • در صورتی که این صفحه دارای محتوای مجرمانه است یا درخواست حذف آن را دارید لطفا گزارش دهید.

تبلیغات

محل تبلیغات شما
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما

آخرین وبلاگ ها

برترین جستجو ها

آخرین جستجو ها

rascomm وبلاگ سالاری پونه طرح ارزشمند ترین ارز جهان پنجره ی چوبی زندگی ایرانی Holly اشنایی با آداب و رسوم مردمانی از تمام نقاط دنیا...